Anna Vám zabezpečí upratovanie
Užite si prácu v čistom prostredí.
Upratovanie kancelárskych a komerčných priestorov.
Zabezpečujeme pravidelné upratovanie kancelárií a komerčných priestorov v Bratislave už od 33 € mesačne.
Vyskúšajte upratovanie od Anny a už nebudete chcieť meniť!
Ako Anna funguje
1.
Zašlite nám dopyt
Prispôsobíme Vám ponuku podľa Vašich predstáv. Stačí zaslať stručný e-mail s Vašimi požiadavkami a do 24 hodín obdržíte cenovú ponuku s objednávkou.
2.
Zahájime upratovanie
Už do druhého dňa Vám zaistíme upratovačku, ktorá sa postará o upratovanie Vášho bytového domu. Vy si užite svoj voľný čas a všetky starosti nechajte na nás.
3.
O všetko sa postaráme
Upratovaním to pre nás nekončí. Každého klienta má na starosti jeden z našich manažérov, ktorý sa o Vás bude dlhodobo starať a vyrieši všetky požiadavky.
.
Cenová ponuka na mieru
Radi Vám vystavíme cenovú ponuku na upratovanie spoločných priestorov Vášho domu.
K tomu potrebujeme vedieť len pár základných informácií a Vaše požiadavky.
Pošlite nám odpovede na nasledujúce otázky na e-mail a do 24 hodín Vám zašleme nezáväznú ponuku.
Odoslaním tohto formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov, v súlade so zásadami o spracovaní osobných údajov, ktoré sú uvedené na týchto stránkách.
.
Rozsah pravidelného upratovania kancelárií
Radi Vám vystavíme ponuku na upratovanie Vašej kancelárie či iných komerčných priestorov priamo na mieru na základe Vašich požiadaviek na rozsah služieb a frekvenciu upratovania.
Pravidelné upratovanie
- vysávanie a vytieranie podlahových plôch v kancelárií (vysávač zabezpečí klient)
- vytrenie podlahových plôch v kuchynke a na WC
- umývanie toalety a umývadla (otrenie nečistôt, leštenie)
- doplnenie toaletného papieru, utierok a mydla na WC (drogistický tovar zabezpečí klient)
- odnos pohárov a riadu zo stolov
- umývanie riadu, doplnenie riadu do umývačky
- otrenie kuchyskej linky, upratanie kuchynky
- otrenie prachu a umytie nečistôt zo stolov (nemanipulovať s papiermi)
- otrenie prachu na skriniach, knižných policiach a parapetoch
- vyrovnanie stoličiek pri stoloch
- vynesenie odpadkov a triedene odpadu
1x mesačne
- otrenie dverí a klučiek
- odstraňovanie šmúh z nábytku
- odstránenie pavučín
2x ročne
- umývanie radiátorov
- umývanie svietidiel (rebrík zabezpečí klient)
Ako nás hodnotia naši zákazníci
★★★★★
“Andulka se nám pravidelně stará o úklid našeho obchodu a s jejich službami jsme nadmíru spokojeni. Paní uklízečka je velmi pečlivá, komunikace s firmou vždy rychlá a ke spokojenosti. S klidným svědomím mohu doporučit všem ostatním.”
★★★★★
"Paní uklízečka od Andulky je pečlivá a spolehlivá. Pravidelně k nám dochází na úklid kanceláře, vždy v čase když už máme všichni po práci a ráno přijdeme do čistého. Jsme s touto službou velmi spokojení."
★★★★★
“S úklidem naší restaurace od společnosti Andulka jsme velmi spokojeni. Komunikace je příjemná a vždy je vše vyřešeno k naší spokojenosti. Určitě tuto úklidovku můžeme doporučit všem, kteří hledají kvalitní a spolehlivou firmu na úklid.”
Prečo si vybrať Annu
Postaráme sa Vám o upratovanie kancelárií a ďalších komerčných priestorov v Bratislave
Máte záujem, aby sme upratovali práve u Vás?
Vyplňte nám formulár vyššie a máte po starostiach.
Chcete niečo povedať priamo majiteľovi?
Námety a pripomienky môžete poslať na adresu: majitel@naseandulka.cz